DATACOR OÜ

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Müügitingimused kehtivad Kohvimasina Eksperdi klientide (edaspidi Klient) ja  DATACOR OÜ (registrikood 14976851), asukohaga Sepamäe tee 16, Leppneeme küla, Viimsi vald, Harju maakond, 74009, Eesti (edaspidi Kohvimasina Ekspert) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kohvimasina Eksperti toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Kohvimasina Ekspert jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse KohvimasinaEkspert.ee veebilehel.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Kohvimasina Eksperdi e-poest kaupade ostmisel.

E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hindadele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Tasu kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud E-poes vastava toote juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kättetoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tasumisele kuuluv summa, mille saab turvaliselt tasuda läbi järgmiste makseviisidega:

  • Eesti pangalingid
  • Soome pangalingid
  • Läti pangalingid
  • Leedu pangalingid
  • Poola pangalingid
  • Montonio "Maksa hiljem" lahendused


NB!
 Pangalingiga tasudes palume kindlasti vajutada panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“, et makseinfo jõuaks korrektselt meie süsteemi.

Makseid töötleb turvaliselt Montonio Finance UAB, mis on litsentseeritud makseteenuste pakkuja Euroopa Majanduspiirkonnas. Kohvimasina Eksperdil puudub ligipääs Kliendi panga- või kaardiandmetele.

Tellimus loetakse kinnitatuks ja müügileping jõustunuks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Kohvimasina Eksperdi arvelduskontole.

Kohvimasina Ekspert on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance UAB.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse Klienti sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse kogu tasutud summa, sh tarnekulud, hiljemalt 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.

Kliendil on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:

  • Omniva pakiautomaat
  • Omniva kuller
  • Tule ise kaubale järele meie Viimsi esindusse (ainult eelneval kokkuleppel)


Kui Klient soovib kaubale ise järele tulla
, on ta kohustatud eelnevalt kokku leppima aja Kohvimasina Eksperdi esindajaga.

Kauba saatmiskulu tasub Klient ning hind kuvatakse tellimuse vormistamisel valitud tarneviisi juures.

Kaup jõuab üldjuhul Kliendi valitud sihtkohta 3–5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Erandlikel juhtudel on Kohvimasina Eksperdil õigus toimetada kaup kohale kuni 30 kalendripäeva jooksul. Sellisest viivitusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel.

Taganemisõigus ja kauba tagastamine

Pärast kauba kättesaamist on Kliendil õigus taganeda e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul.

Tagastamisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.

Müügil olev kaup on kasutatud ning võib kanda tavalise kasutamisega kaasnevaid kulumisjälgi. Kaup on enne müüki tehniliselt kontrollitud ning vastab toimivuselt tootekirjeldusele.

Taganemiseks peab Klient saatma kirjaliku avalduse e-posti aadressile info@kohvimasinaekspert.ee  hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulu kannab Klient, välja arvatud juhul, kui toode ei vasta tellimuse kirjeldusele või on defektiga (nt. mitte töötav seade).

Klient peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et on selle logistikale üle andnud.

Tagasimakse tehakse alles pärast kauba kättesaamist ja ülevaatust. Kui ülevaatus kinnitab, et:

  • kaup on tagastatud samas seisukorras, nagu see kliendilele saadeti;
  • kaup ei ole kahjustunud ega oluliselt kulunud Kliendi tegevuse tõttu;


siis tagastatakse Kliendile kogu tasutud summa, sh tarnekulud, 14 päeva jooksul alates tagastuse kinnitamisest.

Kui kaup ei vasta tingimustele (nt kahjustatud, olulise lisakulutusega, muudetud seisundis), on Kohvimasina Eksperdil õigus tagasimaksest keelduda või teha selle ulatuses tasaarvestus.

Pretensiooni esitamise õigus

Kliendil on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Pretensioon tuleb esitada e-posti aadressile info@kohvimasinaekspert.ee

Kohvimasina Ekspert vastab pretensioonile 15 päeva jooksul

Garantii

Kohvimasina Ekspert annab kõikidele müügil olevatele kasutatud kohvimasinatele ja tehnikaseadmetele 3-kuulise garantii, mis kehtib alates kuupäevast, mil Klient kauba kätte saab.

Garantii kehtib vaid tarbijast Kliendile (füüsiline isik, kes tegutseb väljaspool oma majandus- või kutsetegevust) ning katab puudused, mis ilmnevad toote normaalsel kasutamisel ja ei ole tekkinud:

  • vale kasutamise,
  • hoolduse eiramise,
  • juhistest mittekinnipidamise,
  • mehhaaniliste vigastuste või välistingimuste mõju tõttu.


Garantii ajal on Kliendil õigus:

  • nõuda vea parandamist;
  • toote asendamist (kui pirandamine pole võimalik),
  • või ostuhinna tagastamist osaliselt või täielikult, kui muud lahendused ei ole võimalikud või mõistlikud.


Garantiinõude esitamiseks tuleb Kliendil saata e-kiri aadressile info@kohvimasinaekspert.ee  koos ostutõendi, puuduse kirjelduse ja fotode või videoga.

Vaidluste lahendamine

Kui Kliendil on Kohvimasina Eksperdi tegevuse kohta pretensioone, tuleb need esitada e-posti aadressile info@kohvimasinaekspert.ee

Kui vaidlust ei suudeta lahendada kokkuleppel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni (https://komisjon.ee/et ) või Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi (https://ec.europa.eu/consumers/odr ) poole.

To top